Wednesday 24 October 2018

הילדים מספרים על בנגקוק




 :גיא מספר על בנגקוק
  . "בכל פעם שיצאנו מהמלון אנשים שאלו אותנו:"טקסי, טוקטוק



:מילי מספרת על בנגקוק 
בנגקוק זו עיר מזוהמת מאוד. יש שם כל כך הרבה מכוניות וכלי רכב עד כדי כך מזוהם שאנשים הולכים עם כיסוי על הפה כמו של הרופאים כדי לא להריח את הסירחון. ביקרנו בארמון המלך ונכנסנו שם למקדש שמתפללים שם כדי שירד גשם .ובאותו היום ירד עלינו גשם. אז התפילה 
הצליחה ביום הזה
למרות הזיהום בנגקוק עיר יפה- היא צבעונית מאוד ומעניינת. ברחוב שליד המלון- הקוואסן- היה המון אוכל רחוב, דוכנים קטנים שאנשים מכרו כל מיני דברים כמו- פתאי שזה נודלס עם ביצה וירקות, אורז מטוגן, בננה רוטי, פירות טרופים טעימים כמו אננס ומנגו ובננה. מוכרים שם גם כל מיני חרקים מטוגנים ועקרבים שחורים על מקל שזה נראה פשוט דוחה. בימים הראשונים כולנו לא ממש אכלנו את האוכל הזה כי צריך להתרגל לטעמים האלה והיום אנחנו כבר התרגלנו. 

באחד הימים ביקרנו במוזיאון המדע לילדים וזה היה הכי כיף. היו שם כל מיני פעילויות על מדעים כמו על זרם חשמלי ואפילו הייתה סדנה של בישול תאילנדי שהיינו בה הילדים היחידים שלא היו תיאלנדים. אבל כולם היו נחמדים אלינו. הכנו אורז עם ירקות ועוף, למרות שלא הבנו כלום ממה שהם אמרו הצלחנו להבין את כל מה שצריך לעשות והכנו ארוחה טעימה. בקיצור, בנגקוק ממש מעניינת מזוהמת ויפה וכדאי לכם לבקר בה.


















:אייל מספר על בנגקוק
עיר מזוהמת ויפה . יום אחד שהלכנו בדרך חזרה למלון ראיתי מקום מפואר, חשבתי שזה ארמון המלך אמא הסתכלה ואמרה שזה אחד מהמקדשים הרבים שיש בבנגקוק ונכנסנו אליו. ככה גיליתי בעצמי מקדש יפה שלא תכננו בכלל לבקר בו. לחדרים היה מותר להכנס רק בלי נעלים. הסתכלנו מסביב וראינו נזירים לבושים בכתום מתפללים במקדש. 
יום אחד היינו במויזאון הילדים בהתחלה חשבנו שיהיה משעמם אבל היה ממש כיף. אחת הפעילויות הייתה לבנות עיר וזה 
היה מגניב.


No comments:

Post a Comment