Thursday 11 April 2019

מה חסר לי בטיול

    חברים למה לא להתגעגע לחברים? כל אחד מתגעגע לחברים שלו שהוא לא רואה אותם הרבה זמן. אבל גם הקרתי חברים חדשים למטילים עם ילדים ישראלים ויש לי חברים גם מארצות שונות כמו: היו לי חברים בלגים,הייתה לי חברה פיליפינית בבנאויי ועוד חברים פיליפינים בסיקיהור. למרות שלא עם כל החברים הצלחנו לדבר אבל עם כולם הצלחנו לתקשר ועדיין היינו חברים, גם פגשנו חברים ישראלים והינו איתם ביחד בויאטנם וזה היה כיף.

.     משפחה- למשפחה אני התגעגעתי כבר אחרי יומיים ואני מתגעגעת לעשות איתם קידוש ולשחק עם הבני דודים כל מני דברים שאנחנו המצאנו כמו סבתא חושך אבל עם כל החדר חשוך כדי שזה יהיה מאתגר לכל מי שמשחק
 
     לישון במיטה לבד- בטיול אנחנו ישנים הרוב שלושת הילדם במיטה זוגית אחת ומעת מהזמן אנכנו ישנים עם שתי מיטות נפרדות קטנות ואז כל לילה משהו אחר ישן במיטה משלו והשנים האחרים ביחד באותה המיטה אבל אנחנו כבר מסתדרים בעינין הזה. עדיין אני רוצה מיטה לבדלישון בחדר יותר גדול- גם כדי שתהיה לכול אחד פרטיות בדברים שהוא צריך גם כדי שיהיה מקום לשים את התיקים וגם מקום לסחק בו
 
!!!!!!!!!!!לאכול אוכל ישראלי כמו פתיתים קוסקוס ועוד כל מני מאכלים וחטיפיםםםםםםםם


!!!מתגעגעת לכולם

(סוף סוף קוסקוס)



No comments:

Post a Comment