Thursday 11 April 2019

הבנים חוגגים

יום הולדת 9 לאייל
יום ההולדת שלי היה בניו זילנד. יום לפני היום הולדת נסענו לאיזור מאוד מיוחד בניו זילנד. קוראים לו
'מילפרד סאונד' (שומעם שם הכי טוב.... סתם בצחוק) ולכבוד היום הולדת שלי לקחנו טיול בסירה ששטה בים ועצרנו בכל מיני מקומות לראות נופים יפים. היו הרבה מפלים אבל היה מפל אחד גדול שהסירה שטה
ממש קרוב אליו וכולנו נרטבנו וזה היה ממש כיף.

ביום האחרון עם הקמפרואן (זה אוטו ואן עם בית בתוכו) היתה לי יום הולדת. מילי וגיא הכינו לי ברכות בערב
לפני ואני חשבתי שבכלל הם כותבים מכתבים לבני דודים שלי. בבוקר שעוד לא ממש התעוררתי הם קפצו עליי (אנחנו ישנו במיטה למעלה) ירדתי מהמיטה חצי רדום ואחרי כל הברכות פתאום אמא אמרה שיש הפתעה שאף אחד לא יודע עליה. היא הוציאה חבילה ממתחת למיטה שלה. הסכלנו על החבילה וראינו שזה מישראל, מצור יגאל ממשפחת גלדסטון. גיא ואני התחלנו לפתוח אותה ופתאום ראינו מלא חטיפים, במבה,
בסלי, שוקולד וברכות ממתן יואב ונועה. איזה כיף זה היה

אחרי זה נסענו לקוויסטאון ועשינו שם טרק 'קווינסטאון היל'. שלקח לנו שלוש שעות. כשהגענו לפסגה וראינו את הנוף היפה של קווינסטאוןן פתחנו חבילת במבה וביסלי וחיסלנו אותם, אז תודה לבני דודים שלנו.
אחרי זה הלכנו לאכול פיש את צ'יפס והיה ממש טעים. בערב נסענו ל'קמפ סייט' עם הקרוואן ואכלנו מרק חם ועשו לי הפתעה הכינו לי כדורי שוקולד (בלי שידעתי) בצורה של המספר תשע, והדלקו לי נר. ושוב חגגו לי
יום הולדת.

היה לי מאוד כיף ביום הולדת שלי וזו פעם ראשנה שחגגתי לא בישראל, זה לא אומר שבישראל היום הולדת
לא כיפית אבל היה יותר כיף בניו זילנד.

ניו זילנד היא בסוף העולם בשבילכם אז כשאני קמתי לחגוג החברים שלי בדיוק הלכו לישון ביום קודם.

יום הולדת 6 לגיא

אני גיא ואני אוהב לשחק בכדורגל ויום ההולדת שלי הייתה בגיל שש ב"זולה לודג'" בוואנקה. יום לפני היום הולדת שלי עשו לי הפתעה. לקחו אותנו ל'ספיד בואט' שזה סירת מנוע. לחבר של אבא יש סירת מנוע והוא עשה לנו סיבוב ממש מהיר באגם וזה היה כיף. הוא גם הביא איתו ברביקיו ונקניקיות ועשינו פיקניק באי בודד באמצע האגם. לא היה שם אף אחד. ואז בבוקר העירו אותי עם ברכות וכל החדר היה עם בלונים וגם קבלנו חבילה גדולה מסבא וסבתא עם מליון ממתקים,, בלונים, ברכות ועוגיות שהיא הכינה. שמנו את כל הממקים על המיטה והיא הייתה מלאה!!!!

בצהריים הלכנו לעשות טרק 'רוב רוי'. טיפסנו וטיפסנו עד שהגענו ל'ויו פויאנט' ודברים כאלה. ראו שם את הקרחון על ההרים. היו איתנו הרבה חברים ולא ידעתי שהכינו לי הפתעה עם עוגה ושמו לי נרות ופתחנו במבה ואכלנו הכל ושאלנו את כולם אם הם רוצים והם רצו. אחרי זה נסענו לזולה וחנינו שם ונכנסנו ושהיה כבר ערב מאוחר חגגו לאייל ולי יום הולדת.

מסיבת יום הולדת לאייל וגיא

בערב חגגנו בזולה עם הרבה ישראלים שהיו שם. עשינו שולחן יום הולדת עם מלא ממתקים מישראל ועוגה, כולם שמחו כי ראו במבה אחרי שלא אכלו את זה הרבה זמן. והיה מגניב!!!