Tuesday 6 November 2018

קאו סוק לפי מילי

היינו בקאוסוק היה מדהיםםם. היינו באגם מלכותי . לפני שנים התיאלנדים בנו סכר ועם השנים יצאו מהאגם אבנים ענקיות (זה נראה כמו הרים) התחילו לצמוח עצים מהאבנים.

הייתה קבוצה של אנשים שיצאו אתנו לטיול לקחו אותנו במיניבוס ושהגענו היינו צריכים לחכות לסירה ושהיא הגיעה המדריך שלנו עלה קודם לסירה ואז קראו לנו ואמרו לנו ללבוש חליפת הצלה. שטנו די הרבה זמן על האגם המקסים הזה. הנוף היה כל כך יפה. האחים שלי ואני ישבנו על קצה הסירה וזה היה ממש כיף. אחרי שעה בערך עצרנו במקום שבו הייתה מסעדה וחדרי שינה על המים. הייתה לנו הפסקה של שעה ויכלנו לעשות קיקים  באגם והיה אפשר לשחות. אכלנו את הארוחת צוהריים ואז המדריך שאל מי רוצה להשאר פה ולנוח עוד שעתיים ומי רוצה לעשות טרק בג'ונגל למערה של נטיפים. כולם יצאו חוץ מזוג אחד שנשאר לנוח..

בטרק כדי להגיע למערה הינו צריכים ללכת חצי שעה בג'ונגל ממש מטריף. ראינו עלים ששינו את הצבע לכחול, המדריך גם הראה לנו איפה מתחבא העכביש טרנטולה. הוא הצליח לגרום לו לצאת מהמסתור שלו וזה היה מבהיל ומגניב. אחרי ההליכה הגענו לרפסודות שיקחו אותנו למערה בצד השני של האגם. המערה הייתה מערת נטיפים מיוחד במינה. היו נטיפים בכל הגדלים והמדריך הראה לנו שאם מפתחים את הדמיון ניתן לראות נטיפים בדמויות... ראינו בודהה, פילים.  בסוף  המערה היתה סוג של הצגה עם הנטיפיםץ כיבינו את הפנסים ובעזרת הנטיפים והאצבעות המדריך עשה הצללה על הקיר של מכשפה. אחר כך גם אני ניסיתי לעשות וזה היה מגניב מאוד.

ביום אחר עשינו טרק לבד בג'ונגל. זה היה מגניב בסוף היו כל מני מפלים וראינו זקית בגודל ענקי והדבר הכי מדהים הוא......... ראינו משפחה של קופים. בהתחלה ראינו רק קוף אחד ואז אני גיליתי  את המשפחה הם היו בערך עשרים קופים. היו הרבה קופים קטנים זה היה מגניב. ראינו אותם עוברים בין העצים ויושבים על העצים. הדבר היחיד שהיה חסר ה היה לראות פילים...

חוץ מזה היינו בכל יום במלון ובכל בוקר שתינו שייק פירות. אני הכי אוהבת שייק מנגו.הבריכה במלון רוב הפעמים הייתה רק שלנו היה מאוד כיף ממליצה על המלון הזה.