Thursday 15 November 2018

כשחלום הופך למציאות

לפני עשירם שנה פחות או יותר (אבל מי סופר) התחלתי לרקום את החלום. כשלירון חברתי ואני ישבנו בגסטאהוס ההודי בקאסול, בחדר ממול הייתה משפחה בעלת ארבע נפשות. שני הורים עם שני הילדים הקטנים שלהם. הם היו ישראלים. אני זוכרת שבקצה החדר שלהם עמדה גזייה קטנה עליה הם בישלו. ראיתי את הילדים שלהם מתרחצים בנהר בבוקר וחיוך רחב על פניהם. גם ההורים היו נראים מאושרים.

ככה התחיל החלום.

חשבתי לי שאת כל מה שאני מרגישה כשאני בחורה בראשית חייה, מנותקת מכל מחוייבות וחופשייה בעולם, זה מה שאני ארצה שהמשפחה שלי תרגיש.  וככה התבשל לו החלום. כל הזמן על אש מאוד קטנה, לפעמים לא הייתה בכלל אש לחלום הזה, אבל ככל שהילדים גדלו (חברתי איילת שעשתה את הצעד לפניי) הבנתי שזה אפשרי. כל מה שהיה צריך זה להלהיב את דארן (שזה לא היה כל כך קשה) והופ זה קרה.

חודש אנחנו כבר כאן. הילדים שלנו רצים על ליד הנהר בפאי שבתילאנד מחוייכים ונראים מאושרים. גם ההורים נראים מאושרים. אבל בתוך כל המציאות הזאת ישנם חלקים שלא היו כלולים בחלום שלי, ולא ראיתי אותם אצל המשפחה מלפני עשרים שנה (דההה).


במציאות אנחנו חמישה אנשים עם רצונות ברורים  שלא תמיד זהים, במציאות אנחנו חמישה אנשים בחדר אחד לפעמים יש רק שלוש מיטות, במציאות אנחנו 24/7 עם הילדים (ולא 7/11 כמו שתילאנד מבטיחה בכל מטר) ובמציאות אנחנו ההורים שצריכים לדאוג לשלומם הפיזי והרגשי של שלושת הילדים אז המרחק מהטיול לפני עשרים שנה להיום הוא דיי רחוק... 

בואו נשים את זה כאן ברור אני לא מחליפה את החלום שלי ואני נהנת ממנו, גם מהרגעים הלא קלים שלוהחלום הזה הוא המציאות שאני ודארן בנינו ביחד.

עכשיו נשאר רק להנות....

No comments:

Post a Comment